reklama

Prečo nikdy nepôjdem na koncert Gogol Bordello

Ani náhodou si nespomeniem, kedy a ako som prvýkrát narazil na Gogol Bordello. Následovalo sťahovanie na internete a krátko potom kúpa originálu. To, čo si zaslúži, treba podporiť. Niekoľko mesiacov ich pesničky neopustili žiadny playlist. Spoločník pri rannom preberaní, pri práci aj pri večerných párty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Zmes namiešaná z punku a cigánskej hudby s nástrojmi ako akordeón a husle funguje pozitívne za akýchkoľvek okolností. Úplne logicky by mal nasledovať koncert s účasťou v kotli.

Lenže ja na ten koncert ísť nechcem. Ja sa bojím. Pri tejto explozívnej bande by som bol nebezpečný sám sebe. Plus fakt, že tá hudba spúšťa v hlave úplne jednoduchý a o to nebezpečnejší program: „Pi ako najviac môžeš! Potom tancuj a skáč! Snaž sa nikoho nezraniť! Ešte pi! Teraz to rob všetko naraz!

To všetko samozrejme bez miery, čiže do odpadnutia. Bolelo by to a potreboval by som niekoľkodňový odpočinok.
Takže teraz určite viete čo si idem pustiť. Ani plyn ani žilou. Gogol Bordello. A na ten koncert sa aj tak teším.

Pavol Gaál

Pavol Gaál

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lepší humor ako tumor. Aiiith!? Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu